• ორგანიზაციის ცხელი ხაზი: 240 40 04
  • სწრაფი რეაგირების სამსახური: 114

დისტანციური მომსახურება


დისტანციური მომსახურება

დისტანციური მომსახურება


ძვირფასო მომხმარებლებო,

ჩვენმა კომპანიამ გაითვალისწინა მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციისა და დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრის რეკომენდაციები და მომხმარებლების, ასევე თანამშრომლების ჯანმრთელობის უსაფრთხოებისთვის დროებით შეაჩერა მომსახურების ცენტრების ფუნქციონირება და გადავიდა დისტანციურ მომსახურებაზე. აღნიშნული სერვისებით შეგიძლიათ ისარგებლოთ შემდეგნაირად:


ეწვიეთ შპს "თბილისი ენერჯის" ოფიციალურ ვებ-გვერდს WWW.TE.GE. ჩამოტვირთეთ თქვენთვის სასურველი ნებისმიერი ტიპის განაცხადი, შეავსეთ და ელექტრონულად (სკანირებული ან ფოტოს სახით) გამოაგზავნეთ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე public@te.ge.


გაითვალისწინეთ, რომ თქვენი განაცხადის წარმატებით დარეგისტრირების შემთხვევაში, თქვენს მიერ მითითებულ მობილურის ნომერზე მიიღებთ რეგისტრაციის შეტყობინებას, ხოლო ხარვეზის შემთხვევაში, შესაბამისი ინფორმაცია გამოგეგზავნებათ ელექტრონულად (SMS შეტყობინება, ელექტრონული ფოსტა).


დაგვირეკეთ 24 საათის განმავლობაში 2 40 40 04-ზე და დააფიქსირეთ თქვენთვის საინტერესო საკითხი. საკითხის დაფიქსირებიდან მაქსიმუმ ერთი სამუშაო დღის განმავლობაში შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონე სპეციალისტი დაგიკავშირდებათ და მისცემს საკითხს მსვლელობას.


ასევე:

შეწყვეტილია კომპანიის თანამშრომლების ვიზიტები მომხმარებლების საკუთრებაში არსებულ ფართებში დამონტაჟებული მრიცხველებიდან ანათვლების ასაღებად და პროცესი წარმოებს ჩვენი მხრიდან სატელეფონო კომუნიკაციის რეჟიმში.

კომპანიის თანამშრომლები გადავიდნენ დისტანციური მუშაობის რეჟიმზე.


თქვენი მოქალაქეობრივი პასუხისმგებლობის იმედით გთხოვთ, ერთად გავითვალისწინოთ არსებულ მდგომარეობასთან დაკავშირებული რეკომენდაციები და თქვენთან მჭიდრო თანამშრომლობით უზრუნველვყოთ თქვენი და ჩვენი თანამშრომლების ჯანმრთელობის უსაფრთხოება დედაქალაქის უწყვეტ და უსაფრთხო გაზმომარაგებასთან ერთად.


მადლობა თანამშრომლობისათვის!

გისურვებთ ჯანმრთელობას!


გთხოვთ აირჩიოთ მომხმარებლის ტიპი       


მიმდინარე აღდგენითი სამუშაოები